Je vlastne zaručené, že začínajúci web, ktorý následne nebude podstupovať ďalšie kroky k tomu, aby bol nejakým spôsobom prezentovaný a viditeľný, bude mať veľmi malú návštevnosť. Teda že aj napriek atraktivite tu publikovaného a ponúkaného obsahu, nebude vlastne plniť vytúžený efekt, pretože k danej ponuke a textom sa dostane len veľmi málo ľudí. Málo k tomu, aby sa tu začali vo väčšej miere vykonávať nejaké prínosné konverzie.
Nie je to o tom, že by prevádzkovatelia webov čakali na náhodu. Že by bez ďalších náležitých krokov čakali, ako sa situácia s ich webom vyvinie a že raz začnú len tak dosahovať vyššiu návštevnosť, než ich konkurencia. Práve naopak! Hneď vtedy, ako je web hotový a chcete zabojovať o to, aby bol prezentovaný dostatočnému počtu internetovej verejnosti, musíte mať znalosť v tom, čo je seo optimalizácia.
Vlastne stačí aspoň základná znalosť a všetky potrebné kroky následne môžete zveriť do rúk seo agentúre, čiže dlhoročným odborníkom vo svojom obore ako Seolight, ktorí využijú k optimalizácii potrebné nástroje a hlavne majú potrebné „know- how“. Nie sú to vaši konkurenti, sú tu pre každého, kto má záujem zlepšiť aktuálnu pozíciu svojej internetovej stránky vo vyhľadávačoch.
U našincov je to teda najčastejšie požiadavka zlepšiť svoju pozíciu v organických výsledkoch Google.
- Ak sa nad tým zamyslíte, asi mi dáte za pravdu, že vyššia pozícia v Google dokáže vám a vašej stránke priniesť veľa benefitov. Všetky pritom smerujú k zvýšenej návštevnosti.
Pretože internetovým užívateľom vyhľadávač poskytuje relevantné výsledky k hľadaným slovám, výrazom či slovným spojeniam. Užívateľ si tu sám napíše, aký dopyt a aké informácie vlastne hľadá v podobe jedného či pár kľúčových slov. A ak im vyhľadávač začne konečne na predných a dobre viditeľných pozíciách poskytovať konečne aj váš web, je tu veľmi vysoká pravdepodobnosť, že ho začne navštevovať stále viac ľudí. Výsledok úspešnej optimalizácie má pritom dlhodobé prínosy.